Ikot-Ekpene10kV transformer oil immersedProspek pembangunan yang luas

  • masa pelepasan:2024-03-21 21:15:32
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:201
  • Penerangan pantas:

    Ikot-Ekpene,Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:Untuk menjalankan percubaan minyak pengub

Kandungan artikel

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

Ikot-EkpeneBagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?

Pengubah terbenam minyak

WaegwanPasukan pengubah kuasa

Kebocoran minyak dari radiator paip panas

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.


Ikot-Ekpene10kV transformer oil immersedProspek pembangunan yang luas



Berapa banyak pengubah kuasa

Bagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Kerja kerjaMasalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Bahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.

Pengubah terbenam minyak


Ikot-Ekpene10kV transformer oil immersedProspek pembangunan yang luas



Pemburukan pengisihan Solenoid

Keperlukan pemeriksaanApabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan,Ikot-EkpenePengubah penjelmaan minyak jenis kotak, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul,Ikot-EkpeneModel pengubah kuasa, diperlukan untuk melakukan pengubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah menurut pengubah untuk mengurangi kehilangan tenaga elektromagnetik dalam seluruh proses. Oleh itu konsumsi kuasa kilang pemprosesan semua terhubung dengan bekalan kuasa tukar kV, yang diubah menjadi tenaga elektromagnetik tegangan bawah melalui pengubah.

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Ikot-Ekpene[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

IkotEkpeneMaklumat produk lain
  • HerzliyaPenukar fasa tunggal yang ditenggelamkan minyakokey

    HerzliyaPenukar fasa tunggal yang ditenggelamkan minyakokey

  • VilzburgPlatform angkat hidraulik 5 tonTolak teknologi baru, produk baru dan perkhidmatan baru

    VilzburgPlatform angkat hidraulik 5 tonTolak teknologi baru, produk baru dan perkhidmatan baru

  • VilzburgAngkat dan mendarat jambatanPengilang memberitahu anda fokus membeli

    VilzburgAngkat dan mendarat jambatanPengilang memberitahu anda fokus membeli

  • ColombesJembatan naik mudahSkop yang berkenaan

    ColombesJembatan naik mudahSkop yang berkenaan

  • ColombesGunting berjalan sendiri jenis platform angkat ketinggian tinggiApakah kaedah pra-pemasangan

    ColombesGunting berjalan sendiri jenis platform angkat ketinggian tinggiApakah kaedah pra-pemasangan

  • ColombesTahap angkat tetapPrestasi dan kegagalan produk

    ColombesTahap angkat tetapPrestasi dan kegagalan produk

  • HaderaPenukar jenis keringPetunjuk untuk perhatian semasa pembinaan

    HaderaPenukar jenis keringPetunjuk untuk perhatian semasa pembinaan

  • SallovaPlatform angkat hidraulik 6-meterApakah faedah pelapisan

    SallovaPlatform angkat hidraulik 6-meterApakah faedah pelapisan

  • segera:Peringatan: Maklumat Ikot-Ekpene10kV transformer oil immersedProspek pembangunan yang luas memberi anda Ikot-Ekpene10kV transformer oil immersedProspek pembangunan yang luas oleh syarikat kami, perkhidmatan Ikot-Ekpene10kV transformer oil immersedProspek pembangunan yang luas dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Ikot-Ekpene10kV transformer oil immersedProspek pembangunan yang luas, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Ikot-Ekpene10kV transformer oil immersedProspek pembangunan yang luas. Ikot-Ekpene10kV transformer oil immersedProspek pembangunan yang luas di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Ikot-Ekpene10kV transformer oil immersedProspek pembangunan yang luas, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!